Stavební spořitelny mají velkou šanci získat zpět klienty. Zájem o spoření sice i v prvním pololetí letošního roku upadal, k jeho oživení však může přispět rozpuštění sněmovny i vstřícný postoj ČSSD, pravděpodobného vítěze předčasných voleb.Spořitelny se proto chystají na podzim rozjet velkou kampaň. "Lidem řekneme, aby se vrátili. Stavební spoření nadále zůstává nejvýhodnějším konzervativním způsobem střednědobého zhodnocování peněz," říká například šéf největší stavební spořitelny ČMSS Vladimír Staňura. "Za současné situace je to pro lidi zajímavý spořicí produkt," přidává se i Jan Pokorný, šéf stavební spořitelny Modrá pyramida, která patří Komerční bance.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se