Ministerstvo školství společně s Českou školní inspekcí (ČŠI) se nechalo slyšet, jak dobře dopadli čeští žáci v disciplíně zvané "řešení problémů" v rámci posledního šetření PISA v režii OECD. Pan ministr neváhal pochválit české žáky za úspěch a české školy za to, že je k takovému úspěchu dovedly. Podle ministra školství je to do značné míry důsledek odklonu českých škol od drilu. Vedle toho jsou tu prý také nějaké vlivy neformálního vzdělávání a digitálního prostředí, které ovšem zatím neznáme, protože analýzu tohoto typu musí ČŠI nejprve vypracovat.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se