Nebýt internetu a sociálních sítí, těch šest lidí by se u večeře v bytě v Praze 9 jen těžko sešlo. Stejně tak by se obtížně scházeli návštěvníci koncertu folkaře Jana Řepky na statku pana Matouše v Sedlčanech. A málokdo by se dozvěděl o galerii Budoart v bytě jednoho pražského činžáku. Moderní technologie vytvářejí nové komunity, jejichž příslušníky spojuje společná vášeň. Pro jídlo, umění nebo rockovou skupinu. Vztahy, které spojí pořadatele s hosty, jsou daleko osobnější a nefungují jen čistě na obchodní bázi, i když se příspěvek nebo vstupné obvykle vybírá. Vzniká tak nový druh luxusu, ale výše platu s tím nemá co dělat.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se