S přispěním Lenky Filipové

Minulou neděli se v sedmi stech vybraných hospodách po celém Česku, podporovaných značkou Gambrinus, pilo levněji. Prvních sto vytočených piv v čase televizního zápasu fotbalové ligy v nich stálo o pět korun míň. Podobné to bude každou další neděli, kdy se bude hrát fotbalová liga, které je Gambrinus zároveň sponzorem.

"Doufáme, že se k našemu nápadu podpory fotbalové atmosféry v hospodách přidají další podniky," říká marketingový ředitel značky Gambrinus Miroslav Peichl. Taková hospoda bude mít v čase ligových zápasů připravené různé soutěže pro své hosty, v provozovně by mělo z propagačních letáků, plakátů a třeba speciálních tácků být zřejmé, že je zaměřena na fotbal. Bude ale na každé, jak konkrétně fotbalovou neděli uchopí.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se