Pivo dobré, majitel magor. Billboardy s tímto poselstvím vytaženým z Facebooku propagovaly celé léto kolem dálnice D1 knihu Tvrdohlavý muž, kterou napsal spolumajitel a tvář humpoleckého pivovaru Stanislav Bernard. Podobně jako starší billboardy i tyto zároveň chytře rozdmýchaly zájem o humpolecké pivo.

"Za reklamu vydáváme asi pět milionů ročně," odhaduje Bernard ve své prvotině publikované letos v červnu. Tržby kdysi zruinovaného pivovaru přitom dosahují už skoro stonásobku této sumy. A i díky úderné reklamě se dál zvedají. "Letos nám roste spotřeba piva tak o deset procent," řekl v rozhovoru pro HN Stanislav Bernard.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se