Veškerá domácí elektronika od mobilních telefonů přes pračky až po televize nebo klimatizace by měla být především příjemně a snadno ovladatelná. Strategií korejského LG Electronics je soustřeďovat se na co nejširší skupinu výrobků pro co nejvíce lidí. Oproti rychle rostoucí čínské konkurenci navíc sází i na vlastní vývoj a výrobu u všech důležitých technologií, jako jsou displeje, paměťové karty nebo baterie. Díky tomu má LG jako jediná společnost na světě pod kontrolou celý řetězec od prvního návrhu výrobku až po jeho konečný prodej. Zařízení tak může i snadno propojovat do "chytrých domácností" budoucnosti, které se budou ovládat z telefonu nebo chytrých hodinek.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se