Před deseti lety prodávala Škoda jen v Česku více aut než v celé východní Evropě a Asii dohromady. Stará lokální Škodovka si během prvních deseti let spolupráce s Volkswagenem dokázala získat důvěru západoevropských zákazníků a oslovit i pár zákazníků z Východu. Nešlo ale o globální značku a její zaměstnanci si vystačili s kombinací češtiny a němčiny.
V uplynulé druhé dekádě se ale hodně změnilo. Škodě se podařilo získat pozici na mnoha nových trzích a postupně zavádět výrobu v nově budovaných zahraničních závodech. Výsledkem je, že jen v Rusku nyní prodá více aut než v Česku. Čína je dnes jednoznačně jejím největším trhem a tvoří celou čtvrtinu celkových prodejů.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi