Pokud se někdo chce ujistit, že patří do "lepší" společnosti, dostane k tomu od České spořitelny báječný argument. "Nové dveře" ve staré pobočce, jen označené modrou barvou, jsou určeny právě pro ty, kteří vydělávají o něco víc, než je průměr.

Z hlediska banky jde o naprosto normální strategii, která reaguje na nový typ klientely, která ještě pořád nemá dost na to, aby dosáhla na služby privátních bankéřů, ale má mnohem víc peněz než průměrný Čech. Takových lidí je prý v České republice zhruba milion a i tady platí, kdo si je první podchytí, ten vydělá nejvíc. Protože právě tito klienti moc nehledí na bankovní poplatky, ale o to víc vyžadují perfektní a také rozsáhlé služby, které se navíc ne vždy musí nutně vztahovat k úzkému bankovnímu profilu. Po bance se tak žádá výběr a posílání darů, zajišťování letenek a možná i řada dalších služeb. Stále méně vydělávající finanční instituce, které hledají další možnosti na trhu, tento typ "líných", ale finančně zajištěných klientů zcela pragmaticky vidí jako svoji zlatou budoucnost.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se