Euronics, jeden z největších prodejců elektroniky v Česku, mění svou strategii. V rámci snahy zvýšit kvalitu svých prodejen zavádí model franšíz. Řetězec tak získá lepší kontrolu nad prodejnami, které využívají jeho značku. Zároveň ale také ponese část nákladů.

"Naráželi jsme na to, že mezi jednotlivými prodejnami jsou poměrně velké rozdíly. Snažíme se, aby prodejny poskytovaly určitý standard. To se těžko zajišťuje, pokud na prodejnu nemáte dosah, a musí to zajistit sám partner," říká výkonná ředitelka Euronics Martina Fialová.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se