V důsledku ekonomické krize se zvýšil podíl společností, které během posledních let odložily obměnu svých vozových parků, přestože jsou si vědomy, že v ideálním případě by měly měnit starší vozy za nové zhruba po čtyřech letech provozu nebo po sto tisících ujetých kilometrech.

Nyní ale už pro mnohé podniky opravdu nastal čas na nákup nových vozidel. Je o tom přesvědčen například Přemysl Žižka, poradce v oblasti fleet managementu společnosti AZ mobility. "Nyní přichází čas tyto odložené investice uskutečnit, čemuž by měly i přes oslabení koruny napomoci stále příznivé ceny nových vozidel a nízké úrokové míry na českém trhu," říká.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se