Vážené čtenářky, vážení čtenáři,

správa vozového parku patří obvykle ve firmách k finančně nejnáročnějším položkám. Přesto ji řada společností podceňuje a nevěnuje jí dostatečnou pozornost. Přitom kdyby se manažeři více zamysleli nad tím, jak zvýšit efektivitu využívání služebních vozidel, mohli by najít až desítky procent úspor, jimiž by snadno vylepšili firemní rozpočet.

Jednou z možností, jak výrazně ušetřit, je přejít při obnově firemní automobilové flotily na alternativní pohon, nejlépe stlačený zemní plyn (CNG). Zájem o toto palivo roste vysokým tempem. Zatímco ještě před několika lety byste plnící stanice na CNG v Česku napočítali na prstech jedné ruky, do konce letošního roku by se měl jejich počet vyšplhat k osmdesáti. Je tomu tak zejména díky stále širší nabídce automobilek, k nimž se letos připojila i Škoda Auto. O její nové Octavii G-TEC, stlačeném zemní plynu a dalších možných úsporách, které lze najít při správě vozového parku, jsme hovořili s prezidentem České Asociace Fleet Managementu Stanislavem Zelenkou.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se