Kam asi zamíříte poté, co jste dvě hodiny pozorovali na plátně Juliette Binocheovou, jak připravuje vlastnoručně plněné pralinky, dortíky a sušenky? I kdybyste snad měli čokoládovou tabulku první pomoci zašitou v nejtajnější kapsičce a schroustali ji ještě během filmu, bez návštěvy cukrárny se pak stejně neobejdete.

Kino je spolehlivý marketingový nástroj. Není divu, že po filmu Dobrý ročník stoupla v Americe spotřeba francouzského vína a po komedii Bokovka začal v Kalifornii frčet Pinot Noir. Film Julie a Julia odstartoval vlnu vaření podle slavných kuchařek a zvýšil zájem o umění francouzské kuchyně, kterou posléze objevily i děti díky komedii Ratatouille.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se