Julian Assange, hlavní postava serveru WikiLeaks, se rozhodl, že se prosadí i na poli módního návrhářství. Třiačtyřicetiletý aktivista, který se ukrývá před vydáním švédským úřadům na velvyslanectví Ekvádoru v Londýně, se nechal slyšet, že WikiLeaks by se mohly zaměřit i na jinou formu financování než tradiční příspěvky od sympatizantů. První zemí, ve které má být oficiální merchandise distribuován, je Indie. Mluvčí WikiLeaks Olafur Vignir Sigurvinsson k tomu uvedl: "Indie je země, kde jsou WikiLeaks velmi známé, a Julianovi se ten nápad velmi zamlouvá."

Je přitom zvláštní, že organizaci napadlo vyjít s vlastní oficiální řadou oblečení až nyní. V největších internetových tiskárnách, kde lze objednat trička z desetitisíců designů typu cafepress.com, se prodají každý měsíc tisíce triček s Assangeovými portréty i symbolikou WikiLeaks. Navíc Assange se nemusí nijak trápit. Trička s Che Guevarou jsou dodnes součástí popové ikonografie. A navíc pro rebely už dávno přestalo být vydělávání peněz proti zásadám dobrého vychování. Například si můžete koupit parfém s logem slavné punkové skupiny Sex Pistols. Vyrábí ho firma Etat Libre d'Orange ve spolupráci se členy skupiny a prý po jeho aplikaci voníte "přímo rebelsky".