Obsahová vyprahlost. Tak hodnotí současnou nabídku filmů Jan Bradáč, šéf sítě multikin CineStar a společnosti Falcon, která v Česku distribuuje filmy. Obě funkce, které společně vykonává už 12 let, se podle svých slov naučil skloubit a přiznává, že má vlastně v konečném důsledku radost i z úspěchu konkurence. Trh s filmy totiž nyní prožívá těžké časy.

Po velmi úspěšné první dekádě nového tisíciletí v podstatě zamrznul. Podle Bradáče chybí hlavně originální filmy, které by táhly diváky. Krizi pak zažívá hlavně americký trh, kde se v létě objevil jediný úspěšný snímek. Navíc tuzemský divák ztratil zájem o české filmy, na které bývalo kdysi vyprodáno.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se