Drogerie dm zůstává stále jedničkou tuzemského drogistického trhu. Tržby firmy v obchodním roce končícím zářím vzrostly meziročně o téměř pět procent na 6,8 miliardy korun. Trh specializovaných prodejců drogistického sortimentu se v posledních letech podle jednatele dm drogerie Gerharda Fischera stabilizoval. Výzvou pro další růst ale zůstává fakt, že Češi už víc než polovinu šamponů, laků na nehty nebo třeba parfémů nakupují jinde. Třeba v hypermarketu, ale i v místní večerce.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se