Společnost Air France a další velké letecké firmy se v poslední době předhánějí ve službách, ze kterých běžnému cestujícímu ekonomické třídy jde hlava kolem. Cílem je získat co nejvíce movitých zákazníků. Klientů, kterým nedělá problém za let z Paříže do Jakarty a zpět zaplatit více než čtvrt milionu korun, totiž přibývá.

Většina z nás zná ty pocity. Čeká nás mnohahodinový let a už při čekání na boarding začnou brnět nohy. Pak stačí dvě tři hodinky v sedadle, jehož tvar se dá srovnat se středověkými mučicími nástroji, a už bolí celé tělo. Ano, nejlépe by bylo všechno zaspat, jenže většina lidí okolo chrápe nebo odmítá vypnout obrazovku zářící do zhasnuté kabiny... Utrpení pokračuje.

Když přinesou jídlo, hlad vám nedovolí nesníst všechno, co vám v plastových krabičkách s plastovým příborem a plastovou chutí stevardi naservírovali. I když často je to na pováženou, jako třeba tzv. snack - svačinka, což byla houska namazaná jakousi oranžovou pomazánkou, kterou jsem dostal nedávno při jednom letu nad Evropou. Svačinka měla dobu trvanlivosti do konce roku, asi ji letečtí chemici dobře stabilizovali...

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se