Příběhy úspěšných podnikatelů, kteří vybudovali respektovanou společnost z původně malé firmičky, jsou v poslední době v českých novinách oblíbeným tématem. Je zajímavé, jak často tito selfmademani vzpomínají, že první "velké štěstí" v podobě opravdu důležitého zákazníka je potkalo právě na veletrhu. Není to náhoda. Na veletrhu jsou si totiž prakticky všechny vystavující firmy rovny. Jistě, ty s velkou expozicí jsou více vidět, ale s opravdu dobrým exponátem se může prosadit i značka s šestimetrovým stánkem. Jen na veletrhu mají totiž byznysmeni, kteří hledají nové kontakty, čas a chuť věnovat se všem nabídkám, které se jim zdají zajímavé. Proto jsou veletrhy stále důležitou součástí marketingového mixu každé firmy, která hledá nové obchodní příležitosti. Věříme, že letošní příloha Hospodářských novin pomůže vybrat ten správný veletrh i vám.

Progres Partners


Ilustrační foto: Future Forces 2014