Jedním z typů reklamy, které jsou stále relativně levné a zároveň čím dál účinnější, je propagace zboží a značek přímo v prodejně.
Obchodníci se s ní obrací také na naše podvědomí.
Cílí nejen na náš zrak, ale snaží se k nákupu povzbudit i vůněmi nebo možností vzít zboží do ruky.
Je to takový český unikát. Když nadnárodní firmy vyrábějící zdravotnické prostředky chystají reklamní kampaň pro Evropu, už tuší, že pro Česko budou muset vytvořit speciální variantu. Regulace reklamy na výrobky od brýlí po implantáty je tu totiž...
Je to takový český unikát. Když nadnárodní firmy vyrábějící zdravotnické prostředky chystají reklamní kampaň pro Evropu, už tuší, že pro Česko budou muset vytvořit speciální variantu. Regulace reklamy na výrobky od brýlí po implantáty je tu totiž...