Světoví výrobci hraček v čele s americkým Mattelem a dánskou Lego Group to nemají lehké. Poté, co na trh přišly první iPady a později chytré telefony, musí počítat s ostrou konkurencí ze světa digitálních her. Ve vyspělých zemích jim nepřeje ani demografický vývoj - dětí je méně.

Nicméně, příklad Lego Group, světové hračkářské dvojky, ukazuje, že boj s digitální konkurencí o dětskou přízeň může být úspěšný. Rodinná firma ze severodánského města Billing loni zvedla meziročně tržby skoro o sedminu na v přepočtu 106 miliard českých korun a vydělala 25,7 miliardy korun, o 3,7 miliardy více než v roce 2013.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se