Tomio Okamura je asi nadaný lovec talentů v oboru public relations. Rád bych, aby se spolu se zástupci společností ATM a 10 minutes podělil o to, jak během čtyř let od jednoho klienta vyinkasovat za PR 20 milionů, aniž by proběhlo výběrové řízení, aniž by se o zakázce někdo další dozvěděl a aniž by si někdo na trhu všiml, že za ty peníze probíhají nějaké práce. K tomu by pan Okamura ještě mohl přidat zkušenosti ze společnosti Celsanius - patnáct milionů ročně za poradenství je také pěkná částka.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se