Služba AudaFlow zjednodušuje a zrychluje komunikaci mezi pojišťovnou a servisem při řešení pojistných událostí na vozidlech. Zkracuje tím proces likvidace pojistné události, a tedy dobu potřebnou k opravě vozu, z několika dnů na několik hodin.

Služba je založena na onlinové výměně strukturovaných dat mezi všemi uživateli a externími partnery a zaznamenávání všech událostí v jednom prostředí, což podle zástupců společnosti eliminuje chyby, omezuje podvody a zkracuje proces vyřízení pojistné události. "Při použití služby AudaFlow zákazník pouze přijede do svého servisu, servis za něj nahlásí škodu a ihned začíná řešit celý proces likvidace. Pokud má servis díly skladem, zákazník může ještě týž den odjíždět s kompletně opraveným vozidlem a kompletní administrativa mezi servisem a pojišťovnou je již vyřízena," vysvětluje Miroslav Richter z Audatexu.

Službu AudaFlow v současné době používá na českém trhu řada autorizovaných i neautorizovaných servisů, většina pojišťoven jako např. ČSOB Pojišťovna, Generali, Uniqa, Triglav atd., importéři vozidel, dílů a laků jako BMW, Hyundai, PSA, Volvo, Toplac, Spies-Hecker, Auto-Kelly nebo Elit. Koncern Vienna Insurance Group (VIG), pod který spadají v ČR pojišťovny Kooperativa a Česká podnikatelská pojišťovna (ČPP), aktuálně službu AudaFlow testuje přes svou expertní společnost Global Expert.

"V letošním roce očekáváme implementaci naší služby u několika dalších pojišťoven, importérů, a tím i propojení dalších servisů. Testování služby například aktuálně probíhá v pojišťovně Kooperativa a České podnikatelské pojišťovně," uzavírá Miroslav Richter.