Zatímco během krize si Češi příliš neodpírali nákup elektroniky či nábytku, na potravinách šetřili. I to se ale s rostoucí ekonomikou a příjmy domácností mění.

"Český maloobchod začal znovu soustavně růst od roku 2013. Tržby za nepotravinářské zboží přitom rostou už od roku 2011, zatímco prodeje potravin zažívají oživení až od roku 2014," říká Marie Boušková, ředitelka odboru statistiky služeb Českého statistického úřadu (ČSÚ). Ten včera oznámil růst maloobchodních tržeb za první čtyři měsíce letošního roku, který dosáhl 5,5 procenta.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se