reklama
přihlášení odhlášení online inzerce mobilní verze | obsahový servis | online archivy | předplatné titulů economia       rss | mms | sms      
Nejste-li dosud registrován, pokračujte zde
Uživatelské jméno:
Heslo:
Úvodní stránka iHNed.cz iHNed.cz Hospodářské noviny Respekt Ekonom Marketing&Media Obchodní věstník KarieraWeb Odborné měsíčníky
Aktuální vydání Poslední týden Online archiv Rubriky IN Magazín Víkend Proč ne?! Český exportér
HN.IHNED.CZ  8. 1. 2004  00:00
Motorovou pilu měl i skutečný vrah při událostech v americkém Texasu před třiceti lety

Výrobce pil využil film o vraždách

Marketinkoví odborníci pokládají reklamní spojení Makity a filmu o masových vraždách za nešťastné.
Výrobce pil využil film o vraždách Ty billboardy na pražských prostranstvích nelze prakticky přehlédnout. Obrovský rudý nápis Texaský masakr motorovou pilou a pod ním fotografie toho samého nástroje. Reklama se týká nového amerického snímku, který bude uveden do českých kin 29. ledna, motorová pila pochází z produkce japonského výrobce nářadí Makita Corporation. Kontroverzní marketinkové spojení označuje distributor filmu za nadsázku, reklamní experti se tváří spíše odmítavě. Ožehavost takto...
Článek patří do placené části serveru.
Chcete si přečíst celý článek?
reklama
reklama
reklama
reklama
 
 
V západním pojetí mají slova "válka" a "invaze" jasné významy. Z knih, filmů a televize víme, že v těchto... »»»

 
reklama
 
reklama
reklama