Desítkám šéfů technologických a průmyslových firem dorazí na podzim poštou nezvyklé reklamní materiály. Osloví je Akademie věd a bude jim nabízet komerční služby specializovaných pracovišť. Nepůjde o nahodilou akci, jednotlivé laboratoře přímo vytipují podniky, které má cenu oslovit, podle toho, zda mají k jejich zaměření blízko, a mohly by proto mít zájem o spolupráci. Vzápětí se manažerům rozdrnčí i telefony a lidé z výzkumných ústavů je pozvou na debatní setkání či na prohlídky vědeckých center. To vše s jediným cílem - získat od nich nové zakázky, a tedy víc peněz.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se