reklama
přihlášení odhlášení online inzerce mobilní verze | obsahový servis | online archivy | předplatné titulů economia       rss | mms | sms      
Nejste-li dosud registrován, pokračujte zde
Uživatelské jméno:
Heslo:
Přejít do diskuse
(0 příspěvků)
HN.IHNED.CZ  15. 5. 2009  00:00  (aktualizováno: 15. 5. 2009  00:49)

Modelky na plakátech jsou "out", na řadě jsou herečky

reklama
Tagy

Krásným, ale anonymním obličejům modelek zřejmě zase na nějakou dobu odzvonilo. Módní značky stále častěji sázejí na jistotu a dávají raději přednost známým tvářím showbyznysu.

Zatímco v 90. letech kralovaly módnímu světu topmodelky jako Naomi Campbell nebo Linda Evangelista, dnes světové módní značky častěji vyhledávají tváře kampaní na červených kobercích.

A nejedná se zdaleka jen o zahraniční záležitost. Slavné osobnosti si k propagaci svých výrobků místo modelek vybírají i společnosti na českém trhu.

Například pro značku Baťa pózuje v nové kampani populární herečka Jitka Čvančarová, která tak vystřídala Lindu Rybovou. Oblečení od C&A oblékala na plakátech například Alena Šeredová, Tereza Brodská nebo zpěvačka Jana Kirschner.

"Modelkám nastaly těžké časy," řekl návrhář Marc Jacobs pro list New York Times. "Celý ten nápad se supermodelkami přišel v době, kdy herečky nebyly moc zajímavé. Dneska je ale Hollywood plný zajímavých, mladých hereček. A také máme moderní digitální technologie, které je udělají ještě krásnějšími," dodal návrhář, který je v současné době kreativním ředitelem francouzské značky Louis Vuitton.

Právě v reklamách na luxusní "vuittonky" se často objevují místo tradičních modelek tváře ze světa showbyznysu. Současné reklamní kampani vévodí zpěvačka Madonna, pro Vuitton ale pózovala i herečka Scarlett Johansson či režisérka Sophia Coppolla, dcera Francise Forda Coppolly.

Vuitton není zdaleka jedinou značkou, která doufá, že spojení produktu se slavnou tváří přiláká zákazníky. Parfém Chanel No. 5 nově propaguje francouzská herečka Audrey Tatou, která ztvárnila ve filmu návrhářku a zakladatelku značky Coco Chanel. Před ní se "pětkou" v reklamě voněla například Nicole Kidman či Catherine Deneuve.

Ve spodním prádle značky Emporio Armani na plakátech své vytrénované tělo odhaluje Victoria Beckham, oscarová herečka Kate Winslet si alespoň v reklamě oblíbila parfém značky Lancome a aktuální kolekci značky Dior je spojena s tváří italské herečky Monicy Bellucci.

"Kolik současných modelek znáte? Možná Kate Moss a Giselle Bündchen. Ty si ale obstaraly popularitu, když se objevovaly po boku Leonarda di Capria a Johnnyho Deppa a staly se tak vlastně celebritami," podotkla šéfredaktorka amerického časopisu Vogue Anna Wintour.

Podle ní se módní magazíny se slavnými herečkami na obálce prodávají stále mnohem lépe.


OSOBNOSTI A MÓDNÍ ZNAČKY. Výrobci luxusního módního zboží se stále častěji snaží propagovat ho s pomocí populárních tváří. Na snímcích zleva doprava Penelope Cruz pro Mango, Victoria Beckham ve spodním prádle Emporio Armani a Audrey Tatou pro parfém Chanel No. 5.

Foto: profimedia

Foto: REUTERS

DISKUSE
Zpět na článek Přidat názor příspěvků v diskusi: 0
Článek neobsahuje komentáře.
Autor:
E-mail:       Zveřejnit:    Zasílat reakce:
Město:
Titulek:
Text:
zbývá 1800 znaků
Vložit příspěvek
Autorská práva vykonává vydavatel. Jakékoli užití částí nebo celku, zejména rozmnožování a šíření jakýmkoli způsobem (mechanickým nebo elektronickým) i v jiném než českém jazyce bez písemného svolení vydavatele je zakázáno.
reklama
reklama
reklama
reklama
 
 
 
reklama
reklama
reklama