Ekonomická krize způsobila změny v chování českých zákazníků. Ovšem jiné než odborníci zabývající se výzkumem trhu očekávali. Lidé nezačali kupovat nejlevnější zboží, ale spíše více zvažují, co a kde si za své peníze pořídí. Za určitý typ zboží jsou ovšem ochotni stále slušně utrácet. Mění se však i jejich nákupní chování. O výdajích rodin stále více rozhodují děti a starší zákazníci zase začínají při svých nákupech používat internet. "Stále větší skupinou jsou starší lidé, kteří se teprve teď učí s internetem. Já této skupině říkám 'naše maminka'," vysvětluje Petra Průšová, která vede českou pobočku výzkumné agentury Millward Brown. A popisuje, jak se její firma v poslední době mění ze "sociologického ústavu" v poradenskou společnost.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.