Mám dojem, že většinu času ten člověk chodí. Neustále odněkud někam jde. O charismatu Stanislava Bernarda se mluví často, ono z něj totiž přímo trčí. Jeho keltský vzhled a houpavá chůze vysokých lidí nápadnost umocňují. Cestou do Humpolce se jeho portrét zubí z billboardu.

Žádné jiné české pivo nemá konkrétní tvář. Marketing pivovaru je právě v Bernardových rukách: na reklamách vystupuje jako anděl, čert, Mikuláš anebo jako holohlavý, ušatý... Bernard.

Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se