Moser, tradiční sklárna z Karlových Varů, se počátkem července zařadila mezi francouzské luxusní značky v lobbistickém sdružení Comité Colbert. Stejně jako zakladatelé tohoto sdružení si i šéf sklárny Antonín Vlk od své účasti slibuje snazší prosazování jejích zájmů. Cílem sdružení je totiž zejména vytvářet tlak na orgány Evropské unie a jednotlivé vlády, aby více podporovaly tradiční řemeslnou výrobu.

Toto dosud výhradně francouzské sdružení do svých řad poprvé v historii přijalo nefrancouzské společnosti. Stali se jimi karlovarská sklárna Moser, porcelánová manufaktura Herend z Maďarska, německá společnost Leica a významný německý výrobce hodinek a psacích potřeb Montblanc.

Zbývá vám ještě 50 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se