reklama
přihlášení odhlášení online inzerce mobilní verze | obsahový servis | online archivy | předplatné titulů economia       rss | mms | sms      
Nejste-li dosud registrován, pokračujte zde
Uživatelské jméno:
Heslo:
HN.IHNED.CZ  23. 9. 2011  00:00

Petr Svoboda: Pojištění domácnosti není pojištěním nemovitosti

"Klient by měl určitě myslet na to, že potřebuje dvojí pojištění - domácnosti a nemovitosti, a měl by mít rozmyšleno, co a proti jakým rizikům chce pojistit," říká Petr Svoboda, vrchní ředitel produktového managementu občanského pojištění České pojišťovny.

Česká pojišťovna je největší pojišťovnou na českém pojistném trhu. Spravuje téměř 9 milionů pojistných smluv a služby svým klientům poskytuje na více než 4500 obchodních místech po celé ČR.

Mohl byste čtenářům Českou pojišťovnu velmi stručně představit? V čem jsou její silné stránky, jaký produkt vás charakterizuje (dá-li se to říci)?

Česká pojišťovna působí na českém trhu již téměř 185 let. Jejími nespornými výhodami jsou tedy určitě tradice, stabilita a velikost. Tyto tři atributy lidé v pojišťovnictví vždy hledají. Chtějí totiž pojištění od známého, stabilního a hlavně důvěryhodného partnera. Naší velkou konkurenční výhodou je také šíře nabídky.

Článek patří do placené části serveru.
Chcete si přečíst celý článek?
reklama
reklama
reklama
reklama
 
Člen bankovní rady a šéf výzkumu České národní banky Kamil Janáček poprvé veřejně promluvil od listopadových... »»»

 
 
reklama
reklama
reklama