Na podzim proběhly dvě soutěže pro ženy v byznysu - 25 žen českého byznysu, kterou pořádaly Hospodářské noviny, a Ocenění českých podnikatelek, kterou před čtyřmi lety vymyslela Jana Švenková ze společnosti Mazars. S tou jsme si povídali o tom, jak se liší mentalita manažerek a podnikatelek. Jana Švenková nahlíží do obou světů, protože je manažerkou ve vrcholovém vedení společnosti Mazars a zastupuje ji v mezinárodním projektu Mazars Connecting Women, který podporuje profesní růst talentovaných žen. S firmami přichází do kontaktu nejen během soutěže, ale také při své auditorské práci.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se