Plzeňská Škoda Transportation tvrdí, že její ceny jsou přiměřené, i když se do výběrových řízení obvykle přihlásí jen sama či jako jediná splní zadání tendru.

Ve srovnání s cenami, za něž se železniční vozidla nakupují v zahraničí, jsou ceny Škody pro České dráhy a pražský dopravní podnik vyšší. To nyní dokládá i sama Škoda. V roce 2010 vykázala čistou marži 27 procent. A to na otevřeném evropském trhu, kde mezi sebou soutěží světoví výrobci s řadou lokálních firem. HN se nepodařilo najít v oboru firmu s vyšší ziskovostí. Přitom až donedávna nebylo zřejmé, komu Škoda patří a kam vysoké zisky plynou.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se