Organizace, organizace, organizace a ještě? A především peníze. To jsou nezbytné součásti možného úspěchu v amerických prezidentských volbách. Osobní apel a třeba i vlastní politický program se také mohou hodit, ale bez "mašinérie" kampaně, kvalitně promazané financemi, nemá ani ten sebecharismatičtější kandidát nárok na úspěch.

Jak je vidět v letošních republikánských primárkách. Mitt Romney je ve srovnání s Rickem Santorumem nebo třeba Newtem Gingrichem daleko nudnější, bezbarvější. Takže když byste si měli vybrat, s kým si povyprávět o Americe, sedli byste si na kafe nebo na pivo právě s dvěma posledně jmenovanými.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se