Když dáte na internetu do vyhledávače slovo olympijské hry, zobrazí se vám jen třetina odkazů oproti více než sto milionům odkazů spojených se Super Bowlem. Nedělní finále ligy amerického fotbalu, které prostřednictvím zhruba čtyřhodinového přenosu poputuje do 232 zemí světa, je k dokonalosti dovedeným spojením sportu a komerční show.

Tomu odpovídá i cena reklamy. Už v říjnu měl majitel televizních práv na zápas, společnost NBC, rozebrány všechny třicetisekundové reklamní sloty finálového večera. Prodávaly se v průměru za 3,5 milionu dolarů, nejdráž v historii. Jedna ze sedmdesáti firem, která si mohla tento čas dovolit, zaplatila dokonce čtyři miliony dolarů.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se