Když mají zahraniční turisté říct, jestli znají české hlavní město, polovina jich odpoví ne. S Českem si naopak pojí hlavně alkohol. Ve svém výzkumu to zjistili studenti Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy, kteří prověřovali povědomí o Česku jako marketingové značce.

A právě kvůli tristnímu obrazu Česka zahajuje ministerstvo pro místní rozvoj proměnu zahraniční propagace republiky. Součástí plánu je mimo jiné zrušení desítky zahraničních úřadoven agentury CzechTourism.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se