Z průměrného uživatele Facebooku dokáže firma Marka Zuckerberga vytěžit zhruba sedm korun měsíčně. A takových má 901 milionů. Proud financí získaných z reklamy sílí a Facebooku se daří nacházet i další zdroje příjmů. Růst je však pomalejší než dříve. Plyne to z finančních výsledků za první čtvrtletí, které Facebook zveřejnil v rámci příprav vstupu na burzu.

Důkladný pohled na hospodaření největší sociální sítě světa je zásadní pro investory zvažující, že na akcie s již schváleným identifikátorem FB v květnu vsadí své peníze. V paměti je ještě fiasko z přelomu tisíciletí, kdy se po prasknutí internetové bubliny "vypařily" stovky miliard dolarů. Facebook se však od "bublinových" společností liší tím, že se jen neohání počtem uživatelů, ale už i vydělává.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se