Řešení reklamace stejně snadno jako nákup v elektronickém obchodě. Tedy několik kliknutí ve webovém formuláři namísto zdlouhavého psaní e-mailů, telefonického dohadování, nebo dokonce soudů. To je cílem celosvětového systému pro elektronické obchody, jehož technologické centrum má sídlit v Praze.

I malé podniky a e-shopy díky němu nabídnou jednoduchý způsob, jak řešit situace, kdy zboží přišlo poškozené nebo nedorazilo vůbec. Podobné systémy provozují dnes jen velké mezinárodní servery jako eBay nebo Amazon. I pro ty je to ale zajímavý projekt, který navíc staví na výsledcích Komise OSN pro mezinárodní právo. Systém by měl být spuštěn do konce letošního roku.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.