Největšímu hráči české on-line reklamy zatím z raketově rostoucího mobilního internetu velké zisky neplynou. V druhé polovině roku proto chce Seznam.cz zaútočit na české domácnosti prostřednictvím internetové televize. S tím mu má pomoci i jeho zakladatel a většinový majitel Ivo Lukačovič, který se před šesti lety přímého řízení Seznamu vzdal a teď se vrací.

"Naše budoucnost jsou určitě mobilní zařízení, tablety a televize," říká v rozhovoru pro HN Pavel Zima, nynější generální ředitel Seznamu.cz. Návštěvnost jeho webů z telefonů dlouhodobě roste a tvoří až patnáct procent ze všech přístupů. Příjmy z mobilní reklamy se ale pohybují jen kolem jednoho procenta z ročního obratu 2,8 miliardy korun. "Jsou to desítky milionů," uvádí Zima.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se