S počátkem května penzijní společnosti zesílí marketingové kampaně. Češi nad 35 let můžou do druhého pilíře vstupovat jen do 30. června, ale dosavadní zájem je zatím nízký a společnosti mají na přesvědčování klientů už jen dva měsíce. V hledáčku přitom budou mít lidi do padesáti let, kteří před sebou mají potřebnou délku spoření, aby si státní penzi vylepšili. Celkem jde o dva miliony lidí.

Téměř všechny společnosti potvrzují, že do nadcházejících dvou měsíců jdou s novými kampaněmi. Z jejich vyjádření vyplývá, že velký význam přikládají jak TV spotům, tak i reklamě v dalších médiích. Hlavním obsahem bude zdůrazňování výhodnosti druhého pilíře pro zajištění na stáří. Představitelé společností dále naznačují, že v kampaních využijí nové reklamní slogany. Veškeré podrobnosti ale kvůli konkurenci tají.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se