Byznys nedělá firma s firmou, ale člověk s člověkem. Proto jsou veletrhy pro úspěch firmy důležité. V roce 2012 se coby komunikační nástroj dostaly na 2. místo po internetových prezentacích (Zdroj: AUMA, Messe Trend 2012 a Institut Emnid).

Jednatelka společnosti Audica Pavlína Langerová, která 12 let připravuje firmy na tuzemské a zahraniční veletrhy, je přesvědčena, že veletrhy upevňují konkurenční pozici firmy, posilují její image, působí na emoce, umí najít nové zákazníky i nahradit průzkum trhu. "Pokud si firma může účast dovolit, jsou veletrhy velmi vhodným nástrojem komunikačního mixu," je přesvědčena. Firmy si ale musí uvědomit, že nestačí postavit stánek a k němu posadit hezkou slečnu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se