reklama
přihlášení odhlášení online inzerce mobilní verze | obsahový servis | online archivy | předplatné titulů economia       rss | mms | sms      
Nejste-li dosud registrován, pokračujte zde
Uživatelské jméno:
Heslo:
HN.IHNED.CZ  21. 6. 2013  00:00
Internet

Růst Seznamu zpomaluje, chce si proto sáhnout na televizní peníze

 

Dominantnímu hráči na českém trhu internetové reklamy dochází v jeho tradičním byznysu dech. Růst tržeb Seznamu.cz loni meziročně spadl z dvouciferných čísel v předchozích letech na šest procent a 2,8 miliardy korun. Na letošek pak firma odhaduje růst ještě o procento nižší. Do budoucna by proto chtěla dosáhnout na část peněz, které dnes firmy vydávají na televizní reklamu.

Firma zpomalení tempa růstu vysvětluje tím, že některou z jeho služeb měsíčně využije osmdesát osm procent české internetové populace, a naráží tak na svůj strop. "Každé další procento nás už stojí mnohem více investic," uvedl včera výkonný ředitel Seznamu Michal Feix.

Článek patří do placené části serveru.
Chcete si přečíst celý článek?
reklama
reklama
reklama
reklama
 
Korejské LG chce v chytrých domácnostech propojit vše od mobilů přes televize až po myčky na nádobí. Podle... »»»

 
Julie Hrstková
Jednotný názor na to, co je a není novinkou, neexistuje. Finanční úřady proto postupují podle svého uvážení.... »»»

 
reklama
reklama
reklama