Masivní kampaně šesti penzijních společností na druhý pilíř dneškem končí. Všechny společnosti potvrdily, že nebudou pokračovat s reklamami na nové důchodové spoření. Jednak s nimi nepočítaly v obchodních plánech, jednak se ukázalo, že reklama nesplnila jejich očekávání.

"Za letošní rok jsme chtěli získat sto tisíc klientů, jenže jich budeme mít něco mezi dvanácti a třinácti tisíci. Budeme se snažit nové fondy prodávat dál, ale už jen jako každý jiný produkt," říká Aleš Poklop, šéf Penzijní společnosti České spořitelny, která je druhá největší na trhu. "Bylo by neekonomické v současných reklamách pokračovat. Teď můžeme oslovovat jen lidi, kterým je letos třicet pět let, a mladší. Zatím ale nic takového nemáme v plánu," doplňuje Petr Brousil, mluvčí Penzijní společnosti České pojišťovny, která je v zemi největší. S předběžným počtem téměř třiceti tisíc klientů je nejúspěšnější i v náboru do druhého pilíře.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se