Pavel Hlavinka přišel do čela ČEZ Prodej s jasným cílem. Co nejvíce vytěžit základnu více než 2,5 milionu zákazníků ČEZ a získat co nejvíce lidí pro virtuálního mobilního operátora, kterého firma plánuje. Zkušenosti na to má - pět let působil na pozici viceprezidenta pro firemní zákazníky u českého Vodafonu. Dceřiná firma ČEZ přitom generálního ředitele nikdy neměla. "Je to vůbec poprvé, co ČEZ vstupuje na pole mimo energetiku," vysvětluje Hlavinka, jehož úkolem bude nyní sladit prodej elektřiny, plynu a mobilního volání. A do budoucna by podle něj mohla přidat i pojišťovnictví či spotřebitelské úvěry.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se