Před podepsáním účasti na veletrhu se ptejte provozovatelů areálu na auditovaná data týkající se jejich návštěvníků. Kolik lidí chodí a odkud se rekrutují? Mají rozhodovací pravomoci? "Zajímejte se také o možnosti balíčků a slev, které může veletrh nabídnout. Veletržní správy dnes kromě stánku nabízí v jednom balíčku i pojištění či proškolené hostesky," upozorňuje Pavlína Langerová, jednatelka poradenské společnosti AUDICA. Ta se mimo jiné specializuje na rady firmám, jež chtějí využít veletrh jako jednu z možností propagace.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se