Hnutí podnikatele Andreje Babiše ANO 2011 je politickými konkurenty nálepkováno jako populistické, antisystémové, podnikatelský projekt, nové Věci veřejné apod. Nálepky při bližším pohledu neobstojí. ANO míří k volebnímu úspěchu, a je proto účelné pokusit se tento fenomén pochopit a vidět jeho silné a slabé stránky.

Inteligenci voliče musí urážet srovnávání ANO 2011 s Věcmi veřejnými. Nápadnou je naopak podoba ANO 2011 s TOP 09. Roli stratéga a financiéra Miroslava Kalouska v TOP 09 má u ANO Andrej Babiš. Roli tváře Topky Karla Schwarzenberga zastupují u ANO Martin Stropnický, Jiří Zlatuška a Martin Komárek.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se