Komunikační agentura Havas Worldwide Prague se čtyřmi cenami se stala nejúspěšnějším účastníkem soutěže o nejefektivnější reklamu Effie 2013. Havas je také jedinou agenturou, která získala dvě zlaté Effie - jednu v kategorii potraviny za kampaň "Vykutálená rošťárna" pro Fidorku a druhou za kampaň Bleskmobilu "Obhájce vašich mobilních práv".

V letošním ročníku soutěže, kterou na základě americké licence pořádá Asociace komunikačních agentur (AKA), bylo v sedmi kategoriích zboží a služeb uděleno celkem 20 cen, z toho pět zlatých. Ty získaly ještě agentury Ogilvy & Mather, která uspěla s projektem "Žijeme Londýnem" pro Český olympijský výbor, Momentum za kampaň pro UPC a a Young & Rubicam kampaň propagující bezkontaktní platby České spořitelny.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se