Poptávka po mobilním internetu a množství přenesených dat v sítích neustále roste. Za několik let by se měly stát hlavním zdrojem příjmů telekomunikačních společností. Aby se investice do datových sítí vrátily, musí operátoři dobře zvolit strategii a oslovit zákazníky novými službami. "Musíme věřit, že zákazníci budou chtít data. A je naše povinnost vůči akcionářům vytvořit tuto poptávku," říká generální ředitel české Telefóniky Luis Antonio Malvido, kterého ve funkci na další rok nedávno potvrdil i nový vlastník, skupina PPF miliardáře Petra Kellnera.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se