Když všechno půjde dobře, tak v první polovině příštího roku budou mít Česko a Polsko konečně první propojenou dálnici. Dálniční most Mszana na polské dálnici A1 za Ostravou, který by měla stavební firma Intercor dokončit po zkrachovalé rakouské firmě Alpine Bau, se už stal symbolem tvrdého způsobu, jakým funguje polské dopravní stavitelství.

Most, de facto stojící už téměř dva roky, je předmětem sporu o to, zda vůbec vydrží předpokládanou zátěž. Stavebníci tvrdí, že chyba byla v projektu, investor odmítá ustoupit a tvrdí, že chyby udělala Alpine Bau.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se