Počítačový odborník Radim Borůvka pracoval ve firmě, která vyráběla software pro telefonní operátory, už sedmým rokem. Nebyl v ní vyloženě nespokojený, ale poté, co se mu změnil šéf a s novým si nesedl, začal uvažovat nad tím, že změní pracovní tým nebo rovnou z firmy odejde. Už pár měsíců předtím si založil profil na profesní sociální síti LinkedIn, i když jak sám říká, původně se mu do toho nechtělo.

"Nechtělo se mi dávat svá profesní data někam na internet, ale kamarádi mě přemluvili, abych si ten účet založil," vzpomíná Borůvka. A právě v době, kdy uvažoval o změně zaměstnavatele, se mu přes LinkedIn ozvala headhunterka s nabídkou nové práce. "Šlo o práci počítačového experta ve firmě, která vytvářela počítačové systémy pro Vodafone. Nakonec jsem tu pozici získal. Jsem rád, že se mi ta headhunterka ozvala. Samotnému by mi trvalo mnohem déle, než bych se ke změně zaměstnavatele odhodlal. Uspíšilo to změnu, která mi prospěla," pochvaluje si dnes Borůvka. A dodává, že i dnes mu přes LinkedIn chodí neustále nabídky od personalistů, kteří hledají specialisty.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se