Tři největší české banky se chystají mohutně investovat do poboček. Nový koncept vzhledu a uspořádání obchodních míst Komerční banky, ČSOB a České spořitelny je v různé fázi, ale jedno je jasné: ačkoliv stále víc Čechů dělá běžné transakce přes počítače nebo mobily, banky jsou přesvědčeny, že význam poboček neklesá. Podle bankéřů se prostřednictvím poboček prodává až 95 procent produktů.
Nejdál v přípravách je Komerční banka - novou pobočku testuje už přes čtvrt roku v Praze na Andělu a podle tohoto střihu plánuje nově zahajované rekonstrukce.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.