Bylo to komplikované, ale tuzemská fotbalová liga nakonec podle všeho přece jen našla nového sponzora, který jí dá jméno. Bude jím pravděpodobně jedna ze součástí holdingu Synot. Po sedmnácti letech vyklidí pozici v názvu ligy Gambrinus, značka však zůstane jedním z menších partnerů soutěže.

Zájem o roli titulárního sponzora ligy před časem potvrdila i Fortuna, narazila však na neústupnost konkurenční Chance. Ta už ligu sponzoruje a do hry o její název vstoupila také. "Naše dlouholetá smlouva nám zaručuje exkluzivní práva na marketingovou spolupráci s fotbalovou ligou v odvětví sázkařského a loterijního byznysu," vysvětlil Lubomír Ježek, šéf oddělení sponzoringu v Tipsportu, pod nějž Chance spadá.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se